Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offerte pagina om jouw offerte aan te vragen, dan nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
Bezorgen & Retourneren
BEZORGING
Door op de bestelknop te klikken, dan wel via telefonische opdracht, kunt u bij ons een bestelling plaatsen. Na ontvangst van uw opdracht sturen wij u een bevestiging waarin zaken als product, aantal, afleveradres, afleverdatum en totaalprijs staan vermeld.
Aflevering
Standaard wordt uw bestelling tot aan de deur bezorgd. Meestal leveren wij via externe transporteurs welke niet de service aanbieden om de artikelen op de uiteindelijke locatie binnen uw pand te plaatsen. Voor een meerprijs kunnen wij sommige artikelen, zoals medische koel- en vrieskasten, op basis van Full service installatie bij u op de gewenste locatie plaatsen, installeren en operationeel maken. (zie Full service installatie). Informeer vooraf wat in uw geval onze mogelijkheden zijn.
Levertijden
Deze staan op de webshop vermeld bij het betreffende artikel en zijn indicatief en mede afhankelijk van de levertijden en voorraden bij onze leveranciers. Genoemde levertijden zijn derhalve niet bindend en onder voorbehoud. Wilt u graag precies weten wanneer uw bestelling geleverd wordt, neem dan contact op met onze klantenservice.
Buitenland
Alle producten leveren wij ook naar het buitenland. Indien u vragen heeft verzoeken wij u vooraf contact met ons op te nemen.
VERZENDKOSTEN
Verzending binnen Nederland:
Bestellingen boven de 100 euro excl. BTW worden gratis geleverd op één adres in Nederland (met uitzondering van de eilanden).
Bij bestellingen onder de 100 euro rekenen wij vrachtkosten door.
Verzending buiten Nederland:
Voor leveringen naar landen buiten Nederland gelden aparte verzendkosten. Prijs is op aanvraag.
RETOURNEREN
Soms gaat in de bestelling of levering van een product niet alles naar wens. Als Profyte medical doen wij er natuurlijk alles aan om dit te voorkomen. Mocht u ondanks alle genomen maatregelen toch iets retour willen sturen is dat uiteraard mogelijk.
Voorwaarden van retourneren
Aanmelding van uw retourzending kan tot uiterlijk 14 dagen na ontvangst van het product. U dient een verzoek tot retournering van het product, of de producten, vooraf bij ons kenbaar te maken. Pas ná ons akkoord kunt u de producten retourneren!
Retourneren is alleen mogelijk indien de verpakking in originele staat is en het product geheel onbeschadigd en ongebruikt is. Het te retourneren product dient in de originele verpakking terug te worden gestuurd. Kosten voor retour transport komen volledig voor uw rekening. Indien Profyte medical het transport moet verzorgen geven wij u vooraf de kosten hiervan door.
Producten en/of verpakkingen die beschadigd zijn worden door ons niet retour genomen. Beschadigingen of incomplete zendingen kunnen tot inhouding van de volledige aanschafprijs leiden hetwelk wij zullen verrekenen met de restitutie.
Uitzonderingen (niet retour te sturen producten en/of bestellingen)
Speciaal voor u op maat gemaakte producten
Alle producten die vallen onder de Medical device regels
Producten die wij op bestelling moeten laten maken bij onze leveranciers
In uitvoering (zoals kleur, matriaal, stof, etc.) aangepaste artikelen
Alle medische (gebruiks) apparatuur
Producten met gebruikssporen en/of beschadigingen
Aanmelden retourzending
Wij vragen u vriendelijk zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij de precieze klacht en uw wensen kunnen inventariseren. Ruilen en/of verrekenen via de webshop, of verrekenen middels een nieuwe bestelling, is niet mogelijk!
Onze retourservice is alleen geldig binnen Nederland.
Beschadigd product
In het geval dat u een beschadigd product heeft ontvangen, vragen wij u om ons zo snel als mogelijk op de hoogte te brengen.